دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

عکس سوالی



عکس سوالی
کدوم یکی از فندک ها نقاشی شده

عکس نوشته های طنز و بسیار بامزه

عکس سوالی
عکس طنز
عکس و تصویر



جمع خانوادگی ترول

عکس نوشته های طنز و بسیار بامزه




عکس طنز
چشم بسته تایپ کن

جان هر کی دوس دارین نامردی نکنین  

خودم : محسن      (به جااااااان خودم چشم بسته نوشتم )







چشم بسته تایپ کن
چشای کدوم ماه ؟

فقط شهریییییییییورررررررررررررررررررررر

اما اون تیر ماهیه چشاش خوشگله






چشای کدوم ماه ؟
مــول کیـــجـــ♥ــا
پخ

دختره تو اتوبوس از ایستگاه اول تا اخر دستش تو دماغشه

1ساعت بهش زل زدم بلکه خجالت بکشه

برگشته به من میگه آقا مزاحم نشو من نامزد دارم.

 

امروز تو دانشگاه دختره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم..
.
.
.
بازش کردم نوشته بود الکی مثلا بهت شماره دادم 

مملکت که نیس

امسال عید علاوه بر میوه و شیرینی باید چند گیگ اینترنتم 

برای پذیرایی از مهمونامون بخریم؛

وسط مهمونی هم هی بگیم خواهش میکنم تعارف نکنید 

از اون فیلم گنده ها هم دانلود کنید

مهمون هم بگه دست شما درد نکنه آخه چند جای دیگه رفتیم

 کارت حافطمون کامل پر شده سر فرصت خدمت

 میرسیم فیلم سینمایی دانلود میکنیم!

 

نیمه شب از قلبم پرسیدم: چرا اندکی خواب هم به چشمان من نمی آید؟؟
.
.
.
گفت: چون بعدازظهر مثل خر خوابیدی!

 

اسفند ماه هر سال مردانی از سرزمین پارس به پا خواهند خواست...
.
.
.
تا از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک کنند....

 

مامانم این روز ها که خونه تکونی عیده هر روز صبح یک قرص ویتامین میده

به زور بخورم تا شب مثل اسب ازم کار میکشه .
.

نمی دونم چی توی اون قرصه هست که صدامم در نمیاد.

ناراحت

من اگه راننده وَن گشت ارشاد میشدم

.
.
.
.
بعد از این که ماشین پر میشد گازشو میگرفتم میرفتم شمال...!!!

والا یه ماشین پر از آدمهای پایه کلی حال میداد

 حکیمی را پرسیدند که ازدواج کردن چه حکمی دارد ؟؟؟؟

حکیم فرمود::::::

ب مانند مستراح ماند

مریدان پرسیدن چرا ای حکیم دانا ؟؟؟؟

فرمود:::::::

چون که آنان ک بیرون مستراح اند

 شوق ورود ب آن را دارند

و انان ک داخل اناند شوق خروج !!!!!!!

و این مثال همه را قانع کرد .............!!!!!

 


مــول کیـــجـــ♥ــا
مــول کیـــجـــ♥ــا
ایشالا اولین سین سفره هفت سین امسال
.
.
.
سفیدی چادر عقد رو سر دخترای مجرد
.
سفیدی یه کت شلوار شیک تو تن پسرای مجرد
.
.
.
لال از دنیا نری بلند بگو امین


آرزویم درسال 94 اینه که

آرزو های سال 93 م برآورده بشه که سال 92 آرزو کرده بودم

چون 91 برآورده نشده بود آرزو های سال های پیشم... 


مــول کیـــجـــ♥ــا
مجنون دیونه خخخخ :|
[http://www.aparat.com/v/pid2H]

مجنون دیونه خخخخ :|
عکس نوشته های جدید خوشگل :))

عکس و تصویر ...

عکس و تصویر




عکس و تصویر خخخخخ

عکس و تصویر .




عکس نوشته های جدید خوشگل :))
:|داستان

مرد در حال جون دادن بود که به همسرش گفت :

باید یه چیزی رو بهت بگم

زن : لازم نیست

مرد: اما اگه نگم نمیتونم آسوده بمیرم و عذاب وجدان ولم نمیکنه

زن: باشه بگو

مرد: من زن دوم دارم

زن با خونسردی جواب داد: میدونم همین امروز فهمیدم

حالا آروم باش تا مرگ موش کارشو بکنه !!


:|داستان
نصیحت :|
عکس و تصویر

نصیحت :|
گاگنام استایل
اوپ اوپ

http://www.hammihan.com/users/status/original/HamMihan-2015999662220484651425656758.6858.gif

گاگنام استایل
عاشقتم مادر

بذار یه بار هم بگیم لایـــــــــــــک به مادرامون !!






عاشقتم مادر
آهنگ امید جهان و ایمان فلاح شمال تا جنوب

عیدی ایمان فلاح و امید جهان

آهنگ شمال تا جنوب


http://dl.radiojavan.biz/radiojavan%201393/esfand%2093/14/Iman%20Fallah%20-%20Shomal%20Ta%20Jonob%20(Ft%20Omid%20Jahan).jpg

امید جهان و ایمان فلاح به نام شمال تا جنوب

MP3 320

 Iman Fallah – Shomal Ta Jonob

MP3 128

 Iman Fallah – Shomal Ta Jonob





آهنگ امید جهان و ایمان فلاح شمال تا جنوب
مــول کیـــجـــ♥ــا
مادرم با قامتی خم میرسد ...

خدایا تورو به همین فاطمیه قسمت میدم هیچ کودکی، 

شب عیدی بی لباس و هیچ پدری شرمنده ی زن و بچش نشه...

خدایا تورو به همین فاطمیه ...

فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) 

را به همه شیعیان و دوستان گل گیز میز تسلیت میگم...


مــول کیـــجـــ♥ــا
مــول کیـــجـــ♥ــا
:)

امروز یه دوس پسـر پیدا کردم

گفتم شاید واسه کسی باشه انداختم صندوق صدقات! :|

البته مقاومت میکرد نمیرفت...

به زور انداختمش اون تو...

بععععله

من همچین دختـر خوبیم دیگه

دست خودم نیس!

-----

بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته .

اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره ، زمانیه که

 می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه


-----

بابام اومد تو اتاقم یه دﻓﻪ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ :

ﭘﺎﺷﻮ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯾﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﺎب ﻣﺮﺩﻩ ! خجالت نمیکشی؟

صب تا شب ؛ شب تا صب وِلی اون تو؟؟

گفتم : پدر من وِل چیه؟ من اینجا همش تحقیق میکنم!

نمره میدم ؛ تائید میکنم ؛ نظرخواهی میکنن نظر منو میخوان ! وجودم لازمه !

گفت : ببینم مثلا چی؟

آقا چشمتون روز بد نبینه تا رفرش کردم

یه دختره با یه ژست خفن

اومد روی صفحه بالاشم نوشته بود :

به ساناز جون از یک تا بیست چه نمره ای میدی؟

هیچی دیگه 

 همچین زد پسِ کله م ساناز جون اومد تو بغلم



مــول کیـــجـــ♥ــا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.