دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

دانلود نرم افزار,اخرین نرم افزار ,نرم افزار جدید ,دانلود کرک

خنده و سرگرمی


خنده و سرگرمی

اگه تو مدرسه یه درس برامون میذاشتن با عنوان!
آموزش تقلب!!
هیچوقت تقلب یاد نمیگرفتیم!!

 

با دختره چت میکردم
اسم پروفایلش Saghar بود

گفتم بچه کجایی سگ هار؟!

هر چی از دهنش در اومد بارم کرد
نگو اسمش ساغر بودخخخح

 

چرا خیلیا فک میکنن خانومای باکلاس رانندگی بلدنیستن !!؟؟؟
امروز یه دخترخانوم دیدم !!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
موهای رنگ کردش دم اسبی، ابروهاش هشتی، پوستش خیلی عالی، ساپورتش جدیدترین مدل روز
آرایشش خلیجی..
سرتونو درد نیارم، ماااه !! خیلی ناز بود
تو ده ثانیه یه پارک دوبل رفت, درحد مایکل شوماخر.
کور بشم اگه بخوام دروغ بگم..
برام سواله چرا وقتی پیاده شد, مامانش "امیرعلی" صداش زد

 

دوستان عزیز بهم مشاوره بدید:
به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فلافلی بزنم یا آب هویجی؟
خیلی گیج شدم لطفا کمک کنید

 

معنی اصلیه کامنتای دخترا در FB :

بابا ورزشکار = عاشق هیکلتم!
لایک = خوشم میاد ازت!
بچه پُررو = شماره بده دیگه!
دیوونه = خیلی ماهییی!
نخیر = بله!
دی = ای شیطون!
زیبا بود = بابا یکم به من توجه کن!
من از خیانت متنفرم = میتونی درخواست ازدواج به من بدی!
… خیلی خستم و خوابم میاد = تو رو خدا نازمو بکِش!
میخوام برم لالا = بهم شب بخیر بگو!
چرا کم آنلاین میشی؟ = دوستت دارم!
بیا پی ام = دارم عاشقت میشم!
حوصلم سر رفته = همین الان با من تماس بگیر!
تو به من علاقه داری؟ = من خیلی وقته که عاشقتم!
همش دنبال دخترهای دیگه هستی = دارم میمیرم از حسودی!
بهت قول نمیدم تماس بگیرم = تا یک دقیقه دیگه زنگ میزنم!

 

آقا داماد چیکاره هستن؟ 
_ نظامی هستش
+ چه خوب سپاه یا ارتش؟ 
_ کلش آف کلنز
+ جان؟ 
_ کلش دیگه کلش، اتک میزنه

 

به حیف نون قبل اعدام می گن حرفی داری؟
میگه :نه
میکشنش بالا دست و پا میزنه که حرف دارم میگن :بگو
به دوستش میگه :علی خونتون از اینجا معلومه!

 



خنده و سرگرمی
1_((خنده و سرگرمی))
http://ursa-warrior.blogfa.com/
(خنده و سرگرمی)) - با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان ((خنده و سرگرمی)) این وب رو برچسب‌ها: شکلک, شکلک برای وبلاگ, شکلک خنده, عکس خنده
خنده و سرگرمی
((خنده و سرگرمی))

2_بخش سرگرمی و خنده دانشجویی
http://daneshgah-feiz.blogfa.com/
بخش سرگرمی و خنده دانشجویی - جمع دوستان+تفریح+خنده+شادی+پست های جدید+قهقهه +جوک+داستان+مطالب+سرگرمی+خفن+شوخی+اخبار جالب+طنز تصویری - بخش 
خنده و سرگرمی
بخش سرگرمی و خنده دانشجویی

3_سرگرمی و عکس های خنده دار (67 عکس) | تاپ ناپ
http://topnop.ir/2789-سرگرمی-و-عکس-های-خنده-دار-(67-عکس).html
9 دسامبر 2014 سرگرمی و عکس های خنده دار (67 عکس). با عرض پوزش تعدادی از عکس ها بدلیل مغایرت با قوانین ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی حذف شده اند 
خنده و سرگرمی
سرگرمی و عکس های خنده دار (67 عکس) | تاپ ناپ

4_‿سرگرمیخنده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.